fbpx

Chceš vědět proč se přidat do naší flotily a začít jezdit pro Wolt?

V tomhle textu bychom ti měli naslibovat, jak se rychle staneš milionářem skoro bez práce. Jenže tak to bohužel není. 🙁

Celý náš tým, od zakladatele Eshopkurýr.cz Tomáše, šéfkurýrky Míši, servisáka Davida, školitele Mika i náboráře Jirky ve svých začátcích pracoval jako kurýr. Díky tomu jsme se vlastně i všichni poznali a dali dohromady.

Takže víme, že práce kurýra je dřina a nejspíš se díky ní milionářem nestaneš, ale když máš kolem sebe fajn lidi může být i zábavou a změnit ti život. 

Chceš nás poznat před tím, než poznáme my tebe, dáme ti novou pracovní příležitost a třeba i firemní auto? Čti dál!

Výdělky s naším firemním autem

K práci od nás dostanete plně vybavený firemní vůz, nemusíte se starat o žádné náklady s provozem vozu a to včetně tankování/nabíjení. 

Pracujete v předem zvolené dny minimálně 10 hodin.

Váš výdělek je 56% z částky v aplikaci + všechna dýška ve 100% výši.

Pro příklad je to v naší flotile cca 1500Kč za 10 hodinovou směnu.


Výdělky s vlastním autem nebo kolem

K práci využíváte vlastní auto/kolo a pracujete si kdy se vám to hodí. 

Váš výdělek je 84% z částky v aplikaci + všechna dýška ve 100% výši.

Pro příklad je to v naší flotile cca 225Kč/hod pro vás.


Příběh eshopkurýr.cz

Jak jsme se dali dohromady?

Celý příběh eshopkurýr.cz začal v roce 2016, kdy Tomáš nastoupil jako kurýr do Dáme Jídlo. Tam díky předávání aut, společným pauzám i firemním poradám poznal spoustu nových lidí, mezi nimi i kurýry Míšu a Mika. 

Ve chvíli, kdy Dáme Jídlo opustilo od vlastní logistiky a provoz aut a kurýrů převedlo na flotily a samostatné partnery, byl to právě Tomáš, kdo založil úplně první flotilu pro DJ. Z obyčejného řadového kurýra se tak díky skvělému týmu a kamarádům stal šéfem vlastní malé firmy, koupil první auta a zaměstnal první lidi. To byl rok 2018.

Jak jsme rostli?

Tom svoji firmu zvládal skvěle řídit, pořizoval nová firemní auta, zaměstnával stále více lidí (několik z nich u nás v týmu kurýrů stále můžete potkat) a situace kolem Covidu-19 v roce 2020 firmě paradoxně ještě víc pomohla ve svém růstu. 

Pomalu začínalo být jasné, že na celý chod firmy nebude stačit sám a bude k sobě potřebovat spolehlivé lidi, kteří mu s řízením pomohou. Do svého týmu v roce 2021 přibral kamarádku a bývalou kolegyni Míšu, která se začala starat o kurýry a nábor. 

Na konci roku 2022 navázal eshopkurýr.cz spolupráci s Woltem, která byla tím nejlepším, co se mohlo ve fungování firmy stát. Začalo přibývat více kurýrů a už nebyli jen v Praze a jen s firemními auty, ale začali jsme náš tým rozširovat i o zaměstnance v jiných městech republiky s vlastními dopravními prostředky. 

Protože se flotila rozšiřovala všemi směry a přibývali kurýři i firemní auta bylo nutné rozšířit i tým, který měl chod celé firmy na starosti. Nejprve se k nám přidal David, kurýr, kterého Tomáš poznal při práci na nočních směnách. A také vyučený automechanik s vlastní dílnou. David se tak v průběhu roku 2022 začal starat o všechny firemní vozy a dokáže vypomoci se závadami i kurýrm, kteří řídí vlastní auta. Později dostal na starosti komunikaci se všemi kurýry na vlastních dopravních prostředcích. 

V týmu bylo třeba mít i sympatického člověka, který bude první tváří, se kterou se všichni kurýři setkají ve firmě jako první, přijali jsme Jirku. Jirka také nějakou dobu pracoval jako kurýr, takže při pohovorech s novými uchazeči přesně ví, o čem celá práce je a všem vše ochotně a hlavně bez přikrášlení vysvětlí. 

Jak je to u nás dnes?

Nyní se snažíme být jednou z mála flotil, která nepotřebuje mít stovky bezejmených kurýrů na kterých moc nezáleží, ale naopak velmi dobře a osobně znát všechny, kdo u nás pracují s firemními auty a v rámci možností být tady i pro ty, kdo k práci využívají vlastní dopravní prostředek. 

Jsme lidé a proto se snažíme být pro kurýry na příjmu přes telefon, řešit s nimi vše osobně a ne jen podle tabulek. Když u nás kurýr udělá chybu, chceme mu raději pomoci než se zbytečně zlobit a být přísní. 

Když vidíme, že má náš kurýr prostor pro zlepšení v kterémkoliv ohledu práce, snažíme se efektivně pomoci. 

Respektive je toto úkolem našeho školitele Mika. Mike má díky dlouholeté práci kurýra opravdu bohaté zkušenosti s rozvozem a také je to pohodář, který se s kažým snaží najít místo, kde dělá chyby a společným úsilím je zlepšit. Mike s Míšou také kurýry na firemních autech uvede do pracovního procesu před první směnou, ukáže jak u nás všechno funguje a vysvětlí nejasnosti, které kurýr před začátkém práce má. 

Máte chuť být součástí našeho týmu kurýrů, o který se společnými silami staráme, jak nelépe dokážeme? 


Nejčastější otázky, na které chcete znát odpověď.

Jak je to s pracovní smlouvou a výdělkem?

Nabízíme spolupráci formou brigády. To znamená Dohodu o Provedení Práce ( DPP). Jejím limitem je maximální výdělek do výše 10 000Kč/měsíc. Pokud je tato částka překročena, musí se odvádět ještě zákonná pojištění a vydělaná částka by o tato pojištění musela být ponížena a výdělek by byl příliš nízký. 

Pokud máte podepsaný tzv. „růžový papír“ (Prohlášení o slevě na dani) u jiného zaměstnavatele, je potřeba počítat ještě se srážkovou daní z Vašeho výdělku ve výši 15 %. 

Výplatu od nás dostanete jednou měsíčně, zpravidla 12. následujícího měsíce, nejpozději však do 20. Toto datum je také uvedeno v pracovní smlouvě, kterou u nás podepisujete.

Kolik toho musím odpracovat?

Pokud u nás budete jezdit s vlastním dopravním prostředkem, můžete pracovat doslova kdy chcete a jak dlouho chcete. Ve chvíli, kdy byste chtěl k práci využívat naše auto, musíte dodržet délku směny minimálně 10 hodin za den a tyhle směny odjezdit alespoň 3 za měsíc.

Máte v práci nějaké specifické podmínky?

Ano. Po všech našich kurýrech vyžadujeme, aby přijímali všechny zakázky, které obdrží v aplikaci Wolt Courier Partner. Zároveň máme také povinnost odevzdávání vybrané tržby po každé ukončené směně. Nejpozději však druhý den dopoledne, skončíte-li směnu v noci. 

Tyto dvě podmínky možná mohou vypadat otravně, ale umožní vám vyšší výdělky – protože kdo přijímá všechny objednávky jich logicky stihne odbavit více a při pravidelném každodenním odevzdávání hotovosti významně zamezíte riziku její ztráty nebo odcizení, kdy by škoda samozřejmě byla vymáhána po vás. 


Jaká máte firemní auta a musím platit pronájem nebo pohonné hmoty?

Auta u nás máme různá, včetně několika elektromobilů (nebojte, naučíme vás s nimi). Můžete se potkat s Fiaty Panda na LPG, Škoda Citigo iV, Škoda Citigo CNG, Volkswagen e-up i CNG i Fabia 3. a 4. generace. 

Pronájem aut u nás neplatíte (jedině, že byste si chtěli auto půjčit na soukromý výlet). Veškeré náklady spojené s provozem aut jsou započítány do naší provize 44%. Vy tak jen sednete a jezdíte.


Jak s Vámi mohu komunikovat?

Ideálně telefonicky nebo mailem. Níže najdete kontakty na náš tým, tak si stačí vybrat, s kým chcete komunikovat. 🙂


Jirka Štrupl – náborář. Na Jirku se obracejte, pokud potřebujete jakékoliv informace spojené s náborem kurýrů. A to na firemní auta i dopravní prostředky.

tel.: 773707156, e-mail: nabor@eshopkuryr.cz


David Steffan – kurýři s vlastními dopravními prostředky. Na Davida se prosím obracejte, pokud jste nebo se chcete stát kurýrem s vlastním dopravním prostředkem. 

tel: 774826627, e-mail: fleet@eshopkuryr.cz